JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


27 september 2011

4. Kattenpraat

Even voorstellen.
Joris.
Aangenaam.
Ik ben berucht.
Vang muizen, mussen, kikkers, mollen, duiven en konijnen.
Eet ze grotendeels op.
Laat resten als cadeautje achter bij de keukendeur. Zijn ze niet blij mee. Vreemd.



Lievelingsplek: wasmand met wat schone was.



Of nog meer was...



of nòg meer was.

Ben ooit bijna doodverklaard. Werd na een opgewekte bui waarbij ik in het gebint van de kamer klom, naar buiten gezet. Even later kwam de buurman met een helaas doodgereden collega aan de deur. Lijkt sprekend op mij, is alleen niet snel genoeg. Collega werd in doos gelegd, waarna er in de wildeplantentuin een gat werd gegraven. Leek me een goed moment om uit de bosjes te voorschijn te schieten.
Waren ze ineens wel blij met mijn kapriolen.





Ik verdien dus een fotoshoot. Met begeleidende tekst. Bij deze!









O ja,ik heb nog een concurrent. Iets groter, maar veel minder intelligent.
Vooruit maar, mag er ook bij.



Hartelijke groet!

Was getekend,
Joris van der Burg


Gebruikt materiaal: digitale camera, printer en kleurpotloden.

Geen opmerkingen: