JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


11 december 2011

15. Op de schaats

Materiaal: steigerhout, foto, mooi papier, stof en een sleutel.



Eerst een leuk focuspunt kiezen. Ik vind die retro-afbeeldingen in de Flow zo leuk. Dus maar een foto kiezen uit m'n eigen album. Ach, dit is een schattige, mijzelf op Friese doorlopers!
De kopie die ik geprint heb, moet wel even gefixeerd.




Mooi winters papier van de Middelste Molen erop. Ook wat stukjes oude vitrage erbij. Een beetje witte acrylverf doet het goed.





Echt Veluws zand verbindt de boel.
Met een roller rol ik er nog wat zilververf overheen.






Jaartal erbij. Sjabloon voor gebruikt.




Gaasachtig stofje zorgt voor wat sneeuw.


Onderaan plak ik een gevouwen hartje met 4 pagina's.
De tekst daarin:

'You are so beautiful,
in every single way...
'

Ik hang het met een draadje aan de sleutel die het hart kan openen.

Heerlijk gewerkt!
T.z.t. zien jullie dit onderwerp bij de losse workshops verschijnen. Natuurlijk met je eigen centrumfoto etc.

2 opmerkingen:

Annie zei

En met een heel leuk resultaat!
(ik hoop dat hij niet dubbel binnenkomt, want ik probeerde het al eerder maar kreeg een foutmelding...)

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Dankje! Juist met zo'n persoonlijk fotootje krijgt het werkstuk nog een extra lading nietwaar!