JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


29 maart 2017

136.14 De voor- en achterkant.


Tijd voor de allerlaatste les van het project.
De zon en het voorjaar trekken ons naar buiten.
We gaan het geheel afsluiten met een eenvoudige suggestie.
En een aantal van jullie zie ik op 20 mei, gezellig!


Daar gaat-ie, stap voor stap:



Plak een kader op de lege voor- en achterkant.
Bepaal de grootte van de werkstukken die daarop komen.
Plak ze er nog niet op, wacht tot ze klaar zijn.




Zoek een leuke bos-foto en scheur hem ruim uit.
Verdeel restjes over de rest van het papier.


Tamponeer met een droge kwast en acrylverf de omgeving vol 
in dezelfde kleuren als de achtergrond van je foto.
Maak het vrij rustig, dan kun je er de titel van je boek en je naam straks overheen stempelen.




Nog een beetje versieren en klaar is kees.
Geef jezelf een dik compliment dat je zover bent gekomen.
Super gedaan en voor mij was het ook weer heerlijk om te doen.

Ik hoop je te zien op de 20-ste mei.
En anders een hele fijne zomer toegewenst
en tot een volgend project!?

Groetjes!
Christine

***

De bijdrage van Annemie Hesen:






***

De bijdrage van Els Morsink:





 
 
De bijdrage van Else:
 

 
***





3 opmerkingen:

Jolande zei

Ik loop op het ogenblik erg achter, dat komt doordat we weer veel aan het reizen zijn, dus wel een leuke reden :-)
Maar ik ben zeker van plan om de lessen t.z.t alsnog te maken en het bomenboek in te binden, want ik vind het een fantastisch leuk projekt.
Dank je wel voor alle fijne lessen en als er een nieuw projekt komt doe ik vast weer mee.
Veel groetjes van Jolande

Willy zei

Zooo leuk, zodra ik wat meer tijd heb doe ik mee!

Margreet zei

Ik hoop de volgende serie ook mee te doen.im vind dit erg leuk!