JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


02 september 2017

137. Elk Vogeltje zingt.

 
 
Nog een weekje geduld
en dan gaan we van start
met het nieuwe beeldboekproject:
 
 

Elk vogeltje zingt.

 

Tien eenvoudige lesopdrachten,
tien keer inspiratie,
tien keer een idee in gemengde techniek!
 
 
 
Dit keer wordt het een project met hele eenvoudige ingangen.
Geschikt voor beginner en gevorderde.
Je kunt in je art-journal werken,
maar het geheel ook inbinden aan het eind van het project.
Stap voor stap word je begeleid.
 
 
 
De items verschijnen 1 keer per veertien dagen op het blog
en volgend voorjaar houden we een ontmoetingsmiddag, om ons werk te showen.
 

Elk vogeltje zingt!

 
Doe je mee en laat jij jouw wijs horen?
Als je je werk door mailt, plaats ik het als vanouds bij de desbetreffende thema's.
Ik heb er zin in.
Jij ook?
 
Groetjes en tot volgende week,
 
Christine van der Burg
 
 
 
 


7 opmerkingen:

Willy zei

Ik kan het niet beloven maar kijk zeker mee!!

Unknown zei

Jaaaa ik doe mee - of ik ook kom aan t eind: denk t niet. Beetje ver en geen vervoer.
Komt elke volgende 'opdracht' ook in de mail?

Groet, Mincka

Jolande zei

Het ziet er weer heel mooi uit Christine en ik ben van plan om ook weer mee te doen.
Het bomenboek is nog niet af, maar ook daar ga ik het komende najaar/winter weer aan verder werken.

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Leuk Jolande! Dit keer wordt het een klein, maar fijn beginnersboekje. Vraagt veel minder tijd.

Anoniem zei

Ik wil graag meedoen.....hoop dat het me gast lukken...

Els Fluitsma zei

Ik doe mee. 😊

Margreet zei

Oooh..ik wil graag meedoen.. ga het proberen dus ja! Leuk.