JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


01 april 2024

De gastles van Liesbeth Libert

 Hallo CreaBea's,
Wat een prachtige opdrachten van Els en Mari-Anne.
Mijn opdracht is Zentangle (kriebeltekeningen🙂)
Iets heel anders.
Ga het proberen.
Het is de moeite waard, heerlijk ontspannend,
 Het maakt je hoofd leeg, je kunt je gedachten vrij laten gaan.
Je kan het in een cirkel tekenen of uit de vrije hand.




Ik teken met een zwarte of gekleurde fineliner.
Probeer het.
Ontzettend veel plezier.


Groetjes,
Liesbeth Libert-van der Kleij

***

De bijdrage van Henriëtte Brandenbarg:

Zentangel en aquarel, voorbeeld van pinterest. 
Groetjes Henriëtte. 


***


De bijdrage van Els Morsink:

Ik heb zentangle eerst op papier geoefend.
Toen zag ik dit lapje liggen, dat ikzelf al eens beschilderd had.
Dit heb ik met kleine steekjes lekker ontspannen uitgewerkt.


***

De bijdrage van Mari-Anne Heerding:




Hierbij mijn 3 werkstukken met Zentangle. 
Het ligt mij niet zo is gebleken, ipv ‘uit het hoofd’ ga ik er juist in. 
Ik moet teveel nadenken wat ik priegelen moet en waar precies. 
Ben 3x overnieuw begonnen, maar ben over geen enkele tevreden. 


***

De bijdrage van Christine:


Ik heb eerst willekeurige kleuren op papier gezet.
Daarna patronen gekriebeld.
Vervolgens ze weer afgedekt en de 'stenen' overgeslagen.

***



De bijdrage van Annet Smorenburg:
Allerlei ondergronden die ik nog had heb ik versierd met zentangle.



Oud werk
Ik vond nog het boek gemaakt van een oud tijdschrift, dat ik van jou, Christine, had gekregen.
Ik weet de naam niet meer.
Het past wel bij de opdracht van deze maand ,vind ik.


***









Geen opmerkingen: