JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


25 april 2015

126.13 Een pagina voor de labels.

Deze keer krijgen de labels een mooi plekje. Ik wilde ze eerst gewoon ergens tussen stoppen.
Maar het regent... Dus neem ik lekker de tijd er iets leuks van te maken.

Een basispagina van blauw. Dat papier heb ik ook ergens anders achter geplakt als kader. Zo komt het weer terug. Daarop een sfeervol papiertje.




Daarop een zon of maan van geel papier, dat ook als kader is gebruikt.




En daar weer overheen een vak van restpapier, waar de labels in kunnen.




Het papier staat een beetje krom. Vandaar dat de foto's er een beetje scheef uitzien. Als straks alles tegen elkaar geplakt wordt, verdwijnt dat vanzelf.

Nu met de naaimachine er langs. Waar het papier erg dik is, draai ik de machine met de hand. De motor en het pedaal kunnen het anders niet trekken.




En ziedaar: de labels kunnen erin!
Wat verzin jij om je labels een plekje te geven?
Ik ben HEEEEEL BENIEUWD!!!!!!!!




***

Verder was het deze week genieten van allerlei nieuwe werkstukken die jullie stuurden. 
Super, wat een inspiratie!

Els Morsink was reuze snel en maakte deze kleurrijke pagina's met de labels:




En Marian Meijerink speelde met noppenfolie:






***

















Geen opmerkingen: