JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


04 november 2017

137.5 Zwieren en zwaaien.

Passend bij een lekker herfstwindje gaan we zwieren en zwaaien op een groot vel papier.

Je kunt mooie bochtjes vliegen in soepele gebogen lijnen.
Maar zo nu en dan een haakse hoek is misschien ook lekker.



Nu je fantasie gebruiken en te midden van al die vlakjes vogeltjes tekenen.


Voeg snaveltjes, oogjes, veren, een staart en pootjes toe en je krijgt de meest fantastische vogels!


Leg de velletjes van je beeldboek erop,


en knip ze uit.


Nog leuker?
Teken een boom en zwier en zwaai door de kruin.
Vul de vakjes die ontstaan met vogeltjes, bloemen, bladeren, eitjes, etc.



Heel veel plezier ermee!

Nog even naar het vorige item kijken?
Er zijn weer leuke werkstukken toegestuurd!


Groetjes en succes,
Christine van der Burg

***
 
De bijdrage van Lenie van den Hoven:
 

 
***

De bijdrage van Jolande:



***
De bijdrage van Annemie Hesen:




Ik moest dit keer wel mijn fantasie gebruiken.
In  alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik de boom een beetje heb afgekeken
 van Lenie van den Hoven.
Wat is zij hier goed in.
Ik geniet iedere keer weer van haar werkstukjes.
complimentjes aan Leny.

 Groetjes,

Annemie.
 
***
 
De bijdrage van Els Fluitsma:
 

 
***

De bijdrage van Trees van Rensch:


 
***
 

3 opmerkingen:

Jolande zei

Ik vind dit echt heel mooi om te zien en heel knap van je.
Inmiddels heb ik al weet ik het hoeveel vellen zitten zwieren en zwaaien, maar als ik er al één vogeltje in zie is het veel :-)

Stineke zei

Heel leuk geworden! 💛⭐️

Els zei

Wat leuk om alle bijdragen te zien.