JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


08 september 2012

69. 'Zwerfhart' neergelegd. Wandering heart.




Ik heb zojust mijn eerste 'zwerfhart' ergens neergelegd. Een klein kunstwerkje dat je de wereld instuurt door hem zomaar ergens achter te laten. De bedoeling is dat de vinder hem na verloop van tijd weer ergens anders neerlegt, zodat iemand anders er weer even van kan genieten.
En het zou natuurlijk erg leuk zijn, als de vinder vertelt waar het hart gevonden is...
Spannend!





10 opmerkingen:

Willy zei

Wat jammer dat ik niet in NL woon...

Lindsay zei

Leuk! Ik doe al een tijdje een gelijkaardig project, namelijk 'Travel hearts', dat zijn ook zelfgemaakte hartjes met Engelse Quotes. :)

Anoniem zei

Laat ik nu in lieren wonen. Maar helaas nog niets gevonden.

Anoniem zei

je weet toch waar het werkje gevonden wordt ;-)

Anoniem zei

Zondag mailde ik nog dat ik in Lieren woonde maar nog niets gevonden had. Vandaag liep ik in de bibliotheek in de maten en ja hoor daar lag hij. Helemaal leuk. Blauw is de kleur van onze kamer dus dat komt mooi uit. over een klein poosje post ik hem weer ergens.

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Hartstikke leuk zeg! Een hart dat weer in Lieren terugkomt! Bedankt voor je berichtje!

Gerry zei

Het zwerfhart ligt nu in Groesbeek in Dekkerswald een revalidatiecentrum voor longpatienten.

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Dankje voor het berichtje!

Ben zei

Tijdje bewaard als decoratie en opbeuring, blijft nog een tijdje op Dekkerswald, revalidatiecentrum Groesbeek, heb het in de gang gelegd
Ben

Christine zei

Lijkt me een prima plek. Dankjewel.