JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


07 september 2018

138. Weefsels

 
 
Een nieuw seizoen,
een nieuw thema om te onderzoeken.
Dit keer geen uitgewerkte lessen,
maar een verslag van mijn eigen zoektocht.
 
Het thema wordt:
 

Weefsels

 
 
Gewerkt met stukjes stof, papier,
vitrage en een spuitbus,
potlood en fineliner,
 

 
kantjes en cadeaupapier.
 
Spelen en weven.
 
 
Zo, het begin is er.
Alles als vanouds op dat lekkere stevige papier
uit bananendozen.
En aaneen gevoegd tot beeldboek.
 
Doe je mee?
Laat je je inspireren?
Ik ben benieuwd!
 
Groetjes,
Christine van der Burg
 
***
 
De bijdrage van Trees van Rensch:
 
 
 
 


2 opmerkingen:

Willy zei

Prachtig, ik laat me door jou altijd inspireren!!

florenel zei

Ha Christine,
Het lijkt me leuk om mee te doen, maar ik ontdek nu voor het eerst je blog.
Kun je laten weten hoe ik me aan kan melden?

Florenel.