JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


29 februari 2016

134.12, Artmail, heartmail deel 12


Deze keer de suggesties van Wilma Jansen:

Het thema is:

Harts-Tocht.



De bedoeling is een weggetje uit te beelden vanuit, door of naar je hart.
Ik ben begonnen met het hart dat Marian rondstuurde, met goudpapier erachter geplakt. 
De wegen heb ik met verschillende materialen `aangelegd`. 
Doe wat je leuk vind.




De letters van het woord heb ik eerst gemaakt en daarna opgeplakt.
 Neem een woord wat je aanspreekt.
Een schoen  voor deze tocht heb ik ook klaargezet.



Voor in het mapje heb ik 3 mini-mandala`s gemaakt.
  Daarna een  iets groter rondje er achtergeplakt.
Achterop wat woorden uit het hart geschreven.




 De mandala is voor mij het symbool van de Eeuwige Tocht 
die we maken samen met ons hart.



Ik hoop dat jullie ervan genieten,


groetjes,
Wilma

***

N.B.
Christine:
Zoals jullie misschien weten heb ik een boekje uitgebracht met als titel

'Harts-tocht, de levensweg die wij afleggen.'

vol kunst en poëzie over onze levensweg.
Het is te koop voor € 10,-, exclusief verzendkosten
Op mijn website 
kun je een kijkje nemen.
Veel plezier!


***

De bijdrage van Christine:



Ik heb eerst de ondergrond in dezelfde kleuren en vormen beschilderd als de jurk van de vrouw.
Toen de weggetjes erin getekend
en begonnen de restvormen in te schilderen met een donkere kleur.
Daarin woorden gekrast.


De weggetjes leiden naar een stralend hart met daarin een bloeiende vrouw.
De spuitbus met goudverf erop gezet om haar stralend, maar ook nog een beetje vaag te maken.
Ik ben op weg, nog niet gearriveerd, maar het doel schittert al in de verte!


***

De bijdrage van Jolande:




***






Geen opmerkingen: