JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


15 april 2015

126.11 Op zoek naar mooie kaders.

Het binnenwerk is klaar!
Alle werkjes liggen op een rij. Er valt veel te zien op ieder stukje. Zoveel dat het belangrijk is, dat het wat ruimte krijgt.
Op zoek naar mooie kaders dus om het werk op te plakken.
Wit is altijd mooi. Misschien kun je bij de Action een goedkoop aquarelblok vinden dat je kunt gebruiken.
Maar een kleurtje maakt het ook sfeervol.


Het moet iets zijn dat het beeld versterkt en toch ruimte geeft.


Deze zacht-gele is helemaal naar mijn zin. Ik plak de werkstukken straks erop. De achterkanten komen later weer tegen elkaar en vormen zo de verbinding.


Voor twee werkjes heb ik dus al iets gevonden. Voor de andere pagina's zoek ik nog even verder.

***

Verder deze week aandacht voor prachtige afbeeldingen van werk van Truus Oude Alink.
Ze schreef er het volgende bij:
'Mijn bladzijdes zijn een combinatie van 'de weg naar binnen' en 'Zon en maan'. Ik vertaalde het naar licht en donker. Ik heb gebruik gemaakt van materiaal wat al gemaakt was onderweg.'
Truus, bedankt voor het delen!






Ook Els Morsink leverde weer wat moois aan. Dat bewaar ik voor de volgende keer. En nu op zoek naar mooi papier voor de achtergrond. Succes allemaal!





Geen opmerkingen: