JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


14 maart 2015

126.7 Sweet moon.

'Sweet moon, 
light my way home...'

1.
Hoe ziet het huisje eruit, waar jij thuis wilt komen? En hoe ziet de maan er uit?
Ik heb nog wat stof met hartjes erin. Die gebruik ik ervoor.




2.
En nu maar golven door dat landschap. Golfjes papier, stofjes en decoratiemateriaal. Het ene transparanter dan het andere. Bij de Xenos kocht ik dit pakketje:


3.
Een paar boompjes van grappig cadeaupapier:


4.
En het golvende weggetje van de maan naar het huisje is van dat vliesdoek, dat bloemisten om boeketten heen doen.


5.
Een mooi draadje past er ook goed bij. Links en rechts een beetje laten uitsteken. Als straks het boek 'gebonden' wordt, is het leuk als er wat uitsteekt.


6.
Zal ik de kraaltjes met draad vastzetten? Nee, toch maar gewoon in de lijm strooien. Die lijmt droogt straks onzichtbaar op.





7.
Leuk, ineens een pagina met veel textiel. O ja, voor de laatste pagina over de maan, dus over een week of drie, wil ik knoopjes gebruiken. Ik denk gewone witte knoopjes. Dus op naar de kringloop. Hier in de straat zit een kleine kringloop waar je voor een euro een overhemd koopt. Met een beetje geluk is de stof te gebruiken in quilts en zitten er een heleboel knoopjes aan...

Veel plezier met het item.



*****

Van Marian Meijerink kwam de volgende binnen, vol mooie details:




En Els Morsink maakte een prachtige sfeer:




En Annet Smorenburg gebruikte ook weer veel verrassend materiaal:

















Geen opmerkingen: