JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


21 januari 2013

88. Judaspenning

Heb je dat ook wel eens? Dat je met een vraag rondloopt waarop je geen antwoord weet?
Mij helpt het dan om gewoon rond te kijken en te wachten tot ergens mijn oog op valt. Iets wat mijn blik vasthoudt.
Dit keer was dat de judaspenning.


Eigenlijk zou je nu even niet verder moeten lezen. Dat is het leukst.
Welke boodschap heeft de judaspenning voor jou?
Wat vertelt hij aan je? Wat heeft het beeld je te zeggen?

Natuurlijk nog leuker als je het deelt...
Ik zou het erg leuk vinden jullie verhalen te horen.
Ben benieuwd welke verschillende boodschappen die judaspenning in zich heeft.
Mij bracht hij het volgende:




Jacinta Kogelman schreef:
In de winter, wanneer alles in de natuur in de ruststand staat, ervaar je de schoonheid van je innerlijke essentie, je bloemen hebben kunnen bloeien, het zaad heeft zich gevormd voor een nieuwe bloei, nu is het enkel wachten op 't moment dat onherroepelijk weer komt, door niet te forceren, te genieten van wat geweest is en gewaar te zijn bij wat er nu is, vertrouwen op een 'nieuwe zomer' van zaaien, groeien en bloeien....en onderwijl geniet ik van wat ik het afgelopen jaar bereikt heb.

2 opmerkingen:

Jacinta Kogelman zei

in de winter, wanneer alles in de natuur in de ruststand staat, ervaar je de schoonheid van je innerlijke essentie, je bloemen hebben kunnen bloeien, het zaad heeft zich gevormd voor een nieuwe bloei, nu is het enkel wachten op 't moment dat onherroepelijk weer komt, door niet te forceren, te genieten van wat geweest is en gewaar te zijn bij wat er nu is, vertrouwen op een 'nieuwe zomer' van zaaien, groeien en bloeien....en onderwijl geniet ik van wat ik het afgelopen jaar bereikt heb.

www.hetjuwelenboek.blogspot.nl zei

Mooi! Ik zet hem even in het blog-item zelf, dan komt hij duidelijker naar voren.