JOURNALING: BEELDBOEKEN, SCHRIJVEN, TEKENEN, SCHILDEREN EN FOTOGRAFEREN SPEELS GECOMBINEERD.

JOURNALING AND MIXED MEDIA

BLOG VAN CHRISTINE VAN DER BURG


24 januari 2012

25. Love

Materiaal: Stevig papier om op te schilderen, plakken en krassen, acrylverf, zand, stof en wat je nog meer kunt bedenken, fototoestel en fineliners.



Op het grote vel ( van nummer 24 hieronder) heb ik de letters LOVE getekend en geknipt om ze straks tot een beeldboekje te binden.
Maar eerst er nog even mee spelen!


Gewon netjes naast elkaar kan natuurlijk altijd. Zou een werkstuk kunnen worden om weer mee door te gaan...


Is ook leuk, gewoon onder elkaar. Leent zich er goed voor om rechts ernaast te schrijven.
Maar op deze manier gebruik ik de letters niet die ik in spiegelbeeld voor het beeldboek heb uitgeknipt.


Beetje stijf, maar ook heel stevig. Beide benen op de grond. Spreekt me erg aan. Hier moet het gebeuren, in de dagelijkse praktijk. Ook dat spiegebeeld erbij vind ik wel heel symbolisch. Alles heeft zijn tegenhanger...
Deze print ik uit op A4-formaat.


Nou, dat staat als een huis!
Tekst er omheen.
Klaar.

En nu heb ik alle letters nog om een andere keer in te binden.
Wordt vervolgd dus.

1 opmerking:

Jacinta Kogelman zei

wat een heerlijk liefdeshuis, het is vast fijn toeven daar bij jou!